fb hae
reklamaatio

Kiitos, että valitsit KymppiPlussan. Teemme parhaamme, että olet tyytyväinen autoosi pitkään. 

Koska kyseessä on käytetty auto, on kuitenkin hyvä tietää, miten toimia, jos aiemmasta käytöstä johtuvia ongelmia ilmenee.

Yritys > Reklamaatio

1. Jos ongelma ilmenee 14 VUOROKAUDEN SISÄLLÄ kaupanteosta

Ota yhteyttä sähköpostilla auton myyjään ja myyntipisteen myyntipäällikköön. Löydät sähköpostimme Yhteystiedot-valikosta.

Lisää sähköpostiin auton rekisterinumero, kuvaus viasta ja yhteystietosi

Huom! Emme ota reklamaatioita vastaan puhelimitse tai WhatsAppilla.

2. Jos ongelma ilmenee 14 VUOROKAUDEN JÄLKEEN kaupanteosta

Tee ilmoitus alla olevalla reklamaatiolomakkeella.


3. Jos autossasi on KymppiPlus Ostoturva Complete

Ota yhteyttä suoraan lisäturvan myöntäjään Fragus Groupiin: 
https://fragus.com/fi/yksityishenkilo/ajoneuvon-vikailmoitus


Reklamaation tekeminen

Täytä alla oleva reklamaatiolomake ja lähetä se. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Reklamaation käsittelyn nopeuttamiseksi selvennä reklamaation syyn mahdollisimman tarkasti vian kuvaus-kentässä. Käsittelemme reklamaatioasiat aina kirjallisesti.

Ostajan vastuu

Ostajan on tarkastettava auto huolellisesti ja ilmoitettava mahdollisista vioista ennen kaupantekoa. Reklamoi heti, jos autossa on sellaista vikaa, jonka epäilet kuuluvan myyjän virhevastuulle. Mikäli autossa ilmenee vikaa, vältä ajamista. KymppiPlus ei vastaa niistä lisävauriosta, jotka on aiheutettu jatkamalla ajamista viottuneella autolla. Huollata auto ajallaan.

Reklamaatiolomake



Etunimi
Sukunimi
Paikkakunta
Puhelin
Sähköposti


Rek. nro
Kilometrilukema nyt
Vikadiagnoosi tehty
Kyllä Ei
Valitse auton ostopaikka

Kirjoita tähän mahdollisimman tarkaa ja tiivis kuvaus viasta, miten ja milloin havaitsit sen ja miten toimit vian suhteen.

Voit valita useita kuvia




DONETTI
_

Vertaile autoja

Vertaa autoja

1

2

3

4

5

6