Kiitos, että valitsit KymppiPlussan. Teemme parhaamme, että olet tyytyväinen autoosi pitkään.
Koska kyseessä on käytetty auto, on kuitenkin hyvä tietää, miten toimia, jos aiemmasta käytöstä johtuvia ongelmia ilmenee.
1. Jos ongelma ilmenee 14 VUOROKAUDEN SISÄLLÄ kaupanteosta
Ota yhteyttä sähköpostilla auton myyjään ja myyntipisteen myyntipäällikköön. Löydät sähköpostimme Yhteystiedot-valikosta.
Lisää sähköpostiin auton rekisterinumero, kuvaus viasta ja yhteystietosi.
Huom! Emme ota reklamaatioita vastaan puhelimitse tai WhatsAppilla.
2. Jos ongelma ilmenee 14 VUOROKAUDEN JÄLKEEN kaupanteosta
Tee ilmoitus alla olevalla reklamaatiolomakkeella.
3. Jos autossasi on KymppiPlus Ostoturva Complete
https://fragus.com/fi/yksityishenkilo/ajoneuvon-vikailmoitus
Reklamaation tekeminen
Täytä alla oleva reklamaatiolomake ja lähetä se. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Reklamaation käsittelyn nopeuttamiseksi selvennä reklamaation syyn mahdollisimman tarkasti vian kuvaus-kentässä. Käsittelemme reklamaatioasiat aina kirjallisesti.
Ostajan vastuu
Ostajan on tarkastettava auto huolellisesti ja ilmoitettava mahdollisista vioista ennen kaupantekoa. Reklamoi heti, jos autossa on sellaista vikaa, jonka epäilet kuuluvan myyjän virhevastuulle. Mikäli autossa ilmenee vikaa, vältä ajamista. KymppiPlus ei vastaa niistä lisävauriosta, jotka on aiheutettu jatkamalla ajamista viottuneella autolla. Huollata auto ajallaan.