Tuliko ongelmia meiltä ostamasi auton tai jonkun palvelumme suhteen? Otamme autokaupan vakavasti ja
haluamme selvittää mahdolliset epäkohdat viipymättä.
Vastaa alla olevan reklamaatiolomakkeen
kysymyksiin huolellisesti, me otamme reklamaatiosi käsittelyyn ja olemme sinuun yhteydessä
mahdollisimman pian.
TOIMI NÄIN
Mikäli meiltä ostetussa ajoneuvossasi ilmenee vika, etkä ole hankkinut siihen KymppiPlus Complete-ostoturvaa, ota ensin yhteyttä meihin reklamaatiolomakkeella, jonka löydät tämän sivun alaosasta.
ONKO SINULLA KYMPPIPLUS COMPLETE OSTOTURVA?
Mikäli meiltä ostetussa ajoneuvossasi ilmenee vika ja sinulla on meiltä ostettu KymppiPlus Complete-ostoturvaa,
ole suoraan yhteydessä takuutoimittaja Fragukseen osoitteessa
https://fragus.com/fi/yksityishenkilo/ajoneuvon-vikailmoitus
Lue lisää ehdoista ja rajoituksista osoitteessa
https://fragus.com/fi/tuotteemme-ja-palvelumme/gosafe-tuotteet/gosafe-complete/
REKLAMAATION TEKEMINEN
Täytä alla oleva reklamaatiolomake ja lähetä se. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Reklamaation käsittelyn nopeuttamiseksi selvennä reklamaation syyn mahdollisimman tarkasti vian kuvaus-kentässä. Käsittelemme reklamaatioasiat aina kirjallisesti.
OSTAJAN VASTUU
Ostajan on tarkastettava auto huolellisesti ja ilmoitettava mahdollisista vioista ennen kaupantekoa. Reklamoi heti, jos autossa on sellaista vikaa, jonka epäilet kuuluvan myyjän virhevastuulle. Mikäli autossa ilmenee vikaa, vältä ajamista. KymppiPlus ei vastaa niistä lisävauriosta, jotka on aiheutettu jatkamalla ajamista viottuneella autolla. Huollata auto ajallaan.